Coverinterview

“Think travel. Think TUI!” – Dirk Van Holsbeke (gm TUI Belgium)

“In de toekomst nog meer focussen op experience”

Zoals iedere zomer maken we ook deze keer opnieuw de balans op van de zomer. Gesprekspartner voor TUI Belgium is uiteraard general manager Dirk Van Holsbeke (61). Na een weliswaar hoopgevend begin vertoonde het boekingspatroon toch wel een aarzeling. Uiteindelijk eindigen de TUI-cijfers voor de zomer op een -7 procent, deels te wijten aan het afbouwen van de vluchtcapaciteiten, door de Boeing 737 MAX perikelen. Echter, de touroperator gaat naar de markt met een bundel nieuwe verwezenlijkingen, opmerkelijke ideeën en frisse initiatieven. In onderhavig interview lees je meer over o.a. de voordelen van de overname van Musement, nieuwe plannen voor de long haul, TUI BLUE met alle eigen TUI-hotels onder één paraplu, de talrijke voordelen van het verdwijnen van Sunjets als merknaam en het finetunen van VIP Selection. Daarnaast is er ook nog het ‘geschenk’ van Thomas Cook dat in dank werd afgenomen.

 

 

Verder lezen? Lire la suite?

De rest van dit artikel is enkel zichtbaar voor abonnementhouders van Travel Magazine. La suite de cet article n’est disponible que pour les abonnés de Travel Magazine.

Word Travel Magazine abonnee of login met een bestaand account. Abonnez-vous à Travel Magazine ou connectez-vous.

Bekijk onze abonnementen

Consultez nos abonnements

Comments