Car rental

Sunny Cars vernieuwt: servicepakketten worden losse services

Sunny Cars gaat vanaf 17 maart 2020 de servicepakketten opsplitsen in losse services. De pakketten Premium, Express en Premium Plus verdwijnen en ervoor in de plaats komen services met heldere namen zodat direct duidelijk wordt wat er is geboekt. Reisagenten kunnen hierdoor de huurauto beter op maat maken door bovenop de all-in formule de gewenste extra’s selecteren.

© Sunny Cars

Sunny Cars voert deze verandering door om het autohuurproduct overzichtelijker te maken. “De inhoud van een nieuwe service is in één oogopslag duidelijk”, aldus managing director Hans Knottnerus. “Voorheen moest men bedenken wat er bijvoorbeeld in het Premium pakket viel.”
Een voorbeeld van hoe het er in de praktijk uitziet: bij het voormalige Premium pakket hoorden de services fastlane, online check-in en een jonge huurauto. Vanaf 17 maart kun je tijdens het boekingsproces niet meer voor Premium kiezen, maar selecteer je de all-in huurauto en vul je deze aan met bijvoorbeeld alleen de online check-in of een combinatie van de fastlane met de online check-in. Het wordt zo nog makkelijker om een huurauto op maat te maken.
De services zullen door middel van afkortingen in de B2B-tool worden weergegeven. De bekende AD (extra bestuurder) en GP (GPS) zijn hetzelfde. Andere services zullen ook een eigen afkorting krijgen. Zo wordt de Fastlane weergegeven met FL, de Online Check-in met OC en de Jonge Huurauto met YC (Young Car). Om de reisagent te helpen is een handleiding beschikbaar waarin de uitleg en de afkortingen van de services staan.

Tankregeling

Naast de services is er nog een verandering. De tankregeling Full-Full wordt niet meer specifiek benoemd in het boekingsproces. De FF is een vast onderdeel geworden van de all-in formule van Sunny Cars. “De Full-Full regeling is volgens ons het meest transparant, zonder verborgen kosten. We vinden het daarom belangrijk om dit standaard aan te bieden”, aldus Knottnerus. Voor meer informatie: b2b.sunnycars.nl

Comments