Cruise

Regent onthult nieuwe social media-campagne

Regent Seven Seas Cruises heeft een social media-campagne gelanceerd die gasten voorstelt aan de teamleden van de luxerederij en hun diverse en bijzondere functies als cruisepersoneel schetst. ‘The Heart of What We Do’ zal aan de hand van een reeks korte films op onder meer Facebook, Instagram, Twitter en YouTube een beeld schetsen van de bijzondere geschiedenis en de diepe wortels die de Regent-familie met elkaar verbindt. Elk verhaal toont de persoonlijke passies van de teamleden terwijl zij thuis zijn en benadrukt hoe zowel personeel aan boord als aan wal bijdragen aan de unieke Regent-ervaring.

De serie wordt gelanceerd met een korte film over cruisedirecteur John Barron uit het Verenigd Koninkrijk die het verhaal vertelt over hoe hij en zijn vrouw voor het eerst samen aan boord werkten en toelicht hoe hij zijn gezinsleven met deze interessante positie combineert. Hij vertelt over zijn passie voor entertainment en het elke dag opnieuw bezorgen van een glimlach op het gezicht van gasten. Later in de serie laat onder meer maître d’ Jorge Caeiro, die het geluk heeft gehad drie keer de wereld rond te reizen bij de cruisemaatschappij, de kijkers olijfgaarden in Noord-Portugal zien.

“De ongeëvenaarde ervaring die gasten ontvangen met Regent Seven Seas Cruises zou niet mogelijk zijn zonder de ongelooflijke toewijding en passie van onze bemanning en teams aan wal”, aldus Jason Montague, president en CEO van Regent Seven Seas Cruises. “Vanaf het allereerste telefoontje tot het bitterzoete afscheid aan het einde van de cruise, de kern van wat wij doen is het creëren van connecties en herinneringen met onze gasten, terwijl we samen de wereld verkennen. Dit wordt perfect samengevat in deze filmserie die we met veel plezier delen met onze gasten.”

Ga naar www.rssc.com/experience/who-we-are om de eerste aflevering van de ‘The Heart of What We Do’-filmserie te bekijken.

© foto Regent Seven Seas Cruises

Comments