Cruise

Project Invictus tilt Silversea een trap hoger

Project Invictus, het eerste initiatief van Royal Caribbean Cruises na de ovename van Silversea Cruises en het grootste investeringsprogramma sinds de oprichting van de luxerederij, tilt het product steeds hoger. Enerzijds is er de vlootvernieuwing met de geplande ingebruikneming van de Silver Moon, Silver Dawn, Silver Origin voor de Galapagos en twee vaartuigen van de Evolution Class alsook de omvorming van de Silver Wind tot expeditieschip. Anderzijds wordt fors gesleuteld aan de verbetering van het on board-product met onder meer de Ars Italica-kaviaar, de upgrading van de inbegrepen wijnen die nu 50 tot 70 verschillende labels omvatten en de uitbreiding van het televisie- en on demand film- en sportaanbod. Vorig jaar werden bij Silversea 670.000 flessen wijn en 2.400 kg kaviaar geconsumeerd. Het kaviaarverbruik aan boord van de Silversea-vloot steeg in 2018 met maar liefst 340 procent. Volgens CEO Roberto Martinoli krijgt Silversea alleen maar positieve feedback over dit Project Invictus: “Ik ontvang dagelijks e-mails van gasten die het uitgebreide programma en de uitzonderlijke service waarvoor Silversea bekend staat, waarderen. Het is duidelijk dat Project Invictus een significante impact heeft op de gastenbeleving. Ik ben er trots op de CEO te zijn van een cruisemaatschappij die zo toegewijd is aan het genot van haar gasten.”

© foto’s Silversea Cruises

Comments