Newsflash, Reisindustrie, Touroperating

Odysseus back in town

De historische luxe-t.o. Odysseus is vanaf nu terug op het schap bij de reisagent. Volgende week verspreidt Connect 2 10.000 exemplaren (Nederlands & Frans) aan de reisbureaus in ons land een splinternieuwe Odysseus-brochure onder de naam ‘Exotische Stranden’. Dit alles in eigendom en regie van de groep Mare Tours onder leiding van directeur en zoon van Marie-Jeanne Van Camp, Maarten Janssens (e-mail: mj@odysseus.be). Bij het faillissement 6 jaar geleden, hield de stichter-eigenaar van Odysseus Travel in Lier, Etienne Van Camp, zowel de naam als het logo vast via zijn eigen vennootschap, die Mare Tours heeft verworven van Etienne Van Camp. Vroeger noemde Etienne het ‘Odysseus Deluxe Travel Collection’, vandaag is het ‘Deluxe Travel Experience’.

Etienne Van Camp is vandaag als zelfstandig product en strategie consultant verbonden met het nieuwe product dat hij de jongste twee maanden in brochurevorm gegoten heeft, samen met Maarten Janssens en zijn team. De 100 pagina tellende brochure (met prijsbijlage), een soort van ‘Best Of Odysseus Luxe Stranden’, bevat hotelproducten met exotische stranden in de Indische Oceaan, het Midden-Oosten en Azië. In september komen nieuwe jaarbrochures met nog meer nieuwe exotische bestemmingen uit.

Mare Tours heeft de naam verworven van Etienne Van Camp. De twee sales managers voor de nieuwe Odysseus zijn Bruno Loockx (oorspronkelijk een reisblogger) uit Aarschot voor Vlaanderen en de Luikse Jean-Paul Collette voor Brussel en Franstalig België.

 

Comments