Cruise

Norwegian Cruise Line lanceert nieuw platform voor reisagenten

Norwegian Cruise Line lanceert ‘Norwegian Central’, een innovatief trade portaal dat verkooppartners helpt een cruise met NCL nog eenvoudiger te verkopen en hen de mogelijkheid biedt zich verder te verdiepen in hun kennis over de rederij. Onder de vier pijlers ‘Info’, ‘Marketing’, ‘Boek’ en ‘Contact’ kunnen reisagenten onder andere het nieuw ontworpen trainingsplatform NCL University (NCLU) vinden, het marketingportaal Marketing Headquarters, de boekingsmodule Book Norwegian inclusief het nieuwe boekingsplatform NCL Air en er is een directe verbinding mogelijk met het NCL-verkoopteam.

 

Met Norwegian Central kunnen reisagenten zich nog beter voorbereiden. Ze krijgen bijvoorbeeld een overzicht van alle uitstaande CruiseNext-certificaten en Future Cruise Credits van hun klanten. Het platform biedt ook directe toegang tot NCL’s boekingsmodule Book Norwegian waarmee reisagenten niet alleen nieuwe reservaties kunnen maken, maar ook toegang kunnen krijgen tot bestaande boekingen en klanten online kunnen inchecken. Daarnaast is het nieuwe boekingsplatform NCL Air geïntegreerd wat vrijheid en keuze biedt bij het boeken van fly-cruise arrangementen. Het onlangs herziene online trainingsprogramma NCLU biedt een vernieuwde cursusinhoud, nieuwe prestatieniveaus en een nieuw ontworpen programma waarmee reisagenten kortingen tot 30 procent kunnen verdienen op privéboekingen door de opeenvolgende leerniveaus te bereiken. Daarnaast heeft Norwegian Central een link naar Marketing Headquarters waar reisagenten marketingmateriaal, toolkits voor promoties, video’s en nog veel meer kunnen downloaden.

In het marketingportaal kunnen reisagenten verder de nieuwe catalogus met wereldwijde routes van 2021 tot en met 2023 vinden. In de komende jaren zal NCL nog meer aanwezig zijn in Europa dan ooit tevoren. In totaal worden acht schepen in de regio gepositioneerd, het grootste Europese aanbod van de rederij tot nu toe! Om het Europese programma nog meer onder de aandacht te brengen, verschijnt de nieuwe Europese catalogus tegelijk met de hoofdcatalogus in een handig formaat van 20×20 cm. Ze presenteert geselecteerde Europese hoogtepunten voor 2021 tot 2022, inclusief exclusieve bestemmingstips waarbij je Europa vanuit een nieuw perspectief leert kennen. Alle catalogi zijn gratis te bestellen op http://www.norwegiancentral.ncl.com/.

“In lijn met de partners first-filosofie was onze topprioriteit om de reisbureaupartners de ondersteuning te bieden die ze nodig hebben. We zullen dit in de toekomst blijven versterken. We zien een grote vraag naar NCL-cruises voor 2022 en 2023, maar gelukkig ook voor dit jaar. We willen de reisagenten uitrusten met de best mogelijke tools om nog gemakkelijker aan deze vraag te voldoen. Met Norwegian Central hebben we al onze belangrijkste tools samengebracht op één plek en allemaal met slechts één login”, zegt Kevin Bubolz, Managing Director Europe bij NCL. (29-01-2021)

© foto NCL

Comments