Cruise

Norwegian Cruise Line introduceert ‘Free the Beat’-programma

Norwegian Cruise Line (NCL) heeft het ‘Free the Beat’-programma gelanceerd, een platform waar de beste songwriters, artiesten, talenten en andere creatievelingen de vrijheid krijgen speciale content te ontwikkelen voor de eerste wereldwijde muziekbibliotheek van het cruisemerk, geïnspireerd op de mooiste bestemmingen uit de hele wereld. Voor dit programma gaat NCL de samenwerking aan met toonaangevende partners uit de muziekindustrie om een exclusieve portfolio samen te stellen die gebruikt gaat worden in verschillende klantgerichte kanalen zoals aan boord van de 16 schepen tellende vloot. De gecreëerde muziek zal de gastenbeleving versterken met afspeellijsten gebaseerd op de bestemmingen. “We willen onze gasten vooral betekenisvolle ervaringen bieden, waarbij we nieuwe en innovatieve manieren benutten om een band met hen te creëren”, vertelt Kevin Bubolz, Managing Director van Norwegian Cruise Line Europe. “Muziek is een universele manier om mensen enthousiast te maken en het ‘Free the Beat’-programma stelt ons in staat een verhaal te vertellen met exclusief voor ons gecreëerde content, geïnspireerd op de plekken waar we onze gasten naartoe brengen.“ Andy Grammer, een meermaals met platina bekroonde artiest en songwriter, zal als gastheer optreden op de allereerste songwriter-cruise. Zijn nummer ‘Good to be alive (Hallelujah)’ is te horen in een van de nieuwste reclamespots van Norwegian Cruise Line. Een geselecteerde groep songwriters is uitgenodigd om deze maand mee te varen met de onlangs vernieuwde Norwegian Joy voor een zevendaagse reis van Seattle naar Alaska.

© foto NCL

Comments