Cruise

MSC Cruises lanceert nieuwe campagne ‘The Sea at Its Most’

MSC Cruises lanceert een nieuwe wereldwijde marketingcampagne ‘The Sea at Its Most’. Daarin toont de rederij hoe de zee en haar vele wonderen centraal staan in het hart van de reizigers. De campagne belicht de wonderen van de zee en hoe MSC Cruises de mensen nieuwe plaatsen, nieuwe kusten en nieuwe landen laat ontdekken. ‘The Sea at Its Most’ draait rond de kernbelofte van MSC Cruises om haar gasten een wereld van ontdekking aan te bieden. CEO Gianni Onorato: “Als een wereldwijde rederij verwelkomen wij meer dan 180 nationaliteiten aan boord van onze schepen. We spreken nieuwsgierige reizigers aan die een manier zoeken om nieuwe culturen en ervaringen te ontdekken. We hopen dat de campagne nieuwe gasten zal inspireren om te zien wat wij aanbieden.” De multichannel campagne werd bij de start van het nieuwe jaar gelanceerd in Groot-Brittannië en wordt de volgende weken in 30 landen uitgerold. Voor de promotiecampagne werkte MSC Cruises opnieuw samen met de Italiaanse componist Ennio Morricone die het nummer ‘The Sea at Its Most’ schreef. De beelden werden gemaakt aan boord van de MSC Bellissima in de Middellandse Zee.  Klik hier om de campagne te bekijken.

© foto MSC Cruises

Comments