Cruise

MSC Cruises breidt jongerenaanbod uit op MSC Grandiosa

MSC Cruises breidt haar familieaanbod op de MSC Grandiosa uit met drie nieuwe activiteiten. ‘MSC Dance Crew’ nodigt alle 12- tot 17-jarigen uit om hun beste dansmoves te tonen. Verschillende teams kunnen het tegen elkaar opnemen in dit spannende concept, ontwikkeld in samenwerking met Fremantle Media, het productiebedrijf achter de succesvolle tv-talentenjachten Idols, The X Factor en Got Talent. ‘The Drone Academy’ daagt tieners uit om hun navigatietalent te oefenen. Het is een hoogtechnologische racewedstrijd  waarbij de drones ’s nachts tot leven komen dankzij fluo-effecten. In een 390 m² grote arena, Sportsplex van de MSC Grandiosa, moeten de deelnemers zo snel mogelijk hun drones voorbij 15 obstakels navigeren. In ‘Spy Mission’ speelt het jonge publiek een centrale rol in een nieuwe, meeslepende spionage-ervaring die een primeur is voor MSC Cruises.

In navolging van het succes van ‘Kelly & Kloe Onboard’, de webserie voor kinderen die al drie seizoenen wordt uitgezonden en vijf miljoen kijkers heeft getrokken, lanceert de rederij verder een gloednieuwe webserie voor tieners: ‘Cabin 12006’. In de zeven afleveringen durende serie wordt tiener Markus gevolgd wanneer hij voor de eerste keer aan boord gaat van een cruiseschip. Zijn vakantie verloopt echter niet helemaal zoals gepland en wordt een onverwacht avontuur. De reeks werd opgenomen aan boord van de MSC Bellissima.

© foto MSC Cruises

 

Comments