Cruise

‘It’s time to Break Free’, de Norwegian Cruise Line-campagne

Norwegian Cruise Line lanceert wereldwijd de campagne ‘Break Free’ op muziek van Queen. Met deze leuze wil de cruiserederij de vakantiegangers aanzetten om verder te kijken dan 2020 en zich te richten op een toekomst waarin ze opnieuw contact kunnen leggen met mensen en plaatsen bezoeken die ze hebben gemist.

CEO Harry Sommer: “Bij Norwegian Cruise Line hebben we een geschiedenis van innovatie en strijdlust. Ons team heeft de pauze in de afvaarten aangewend om zich voor te bereiden op de comeback. De campagne vraagt 2020 achter ons te laten en de reiziger die in elk van ons schuilt wakker te schudden. Met deze nieuwe campagne willen we het optimisme van de vakantieganger voor de toekomst nieuw leven in blazen.”

‘Break Free’ is de allereerste wereldwijde campagne sinds Norwegian Cruise Line in maart van dit jaar haar activiteiten moest opschorten naar aanleiding van de Covid-pandemie. De lancering gebeurt in de aanloop tot de hervatting van de cruises en sluit aan bij de aankondiging van het programma voor het zomerseizoen 2023. De rederij zal de slogan ‘Break Free’ gebruiken in advertenties op radio en televisie, in de geschreven pers en op sociale media. Klik hier en bekijk de volledige versie van de reclamespot op het Youtube-kanaal van Norwegian Cruise Line.

Comments