Cruise

Holland America Line lanceert Belgische ‘Waarom niet nu-campagne’

Om de kennis over cruisevakanties te vergroten en de vooroordelen weg te halen, lanceert Holland America Line na het succes in Nederland nu ook in België de campagne ‘Holland America Line… waarom niet nu?’ De actie met het thema ‘Je weet pas wat een cruise betekent als je het ervaart’, bestaat uit twee commercials en elf korte video’s van ieder twee minuten waarin twee koppels (ervaren en onervaren cruisers) een cruisevakantie beleven in de Middellandse Zee en de Noorse fjorden. Via de serie, die online te bekijken is op YouTube en op www.HollandAmerica.com (Cinema Pagina), probeert de rederij op een luchtige wijze het cruiseproduct dichter bij de vakantieganger te brengen.  De bijbehorende commercials worden ingezet op de publieke en commerciële zenders en via diverse social media-kanalen. De reclamespots lopen tot maart onder meer op VTM, Q2, VIER, VIJF, ZES, Discovery Channel, MTV, Comedy Central en Viceland. De commercials en korte video’s zijn ook beschikbaar voor reisagenten. Neem voor meer info contact op met Glenn Verelst en Daniel Kruithof op saleseur@hollandamerica.com.

© foto Holland America Line

Comments