Coverinterview

“De business lokaal houden is een must” – Harm Kreulen & Nabil Baccouche (AF/KL Benelux)

“Uitstekende Belux positie verstevigen”

KLM viert in oktober haar honderdste verjaardag. Wat ooit begon met een vlucht tussen Londen en Amsterdam, met een geleaste De Havilland DH-16, is intussen uitgegroeid tot een succesverhaal met 166 vliegtuigen, 33.000 werknemers – de op twee na grootste werkgever van Nederland (!) -en 170 bestemmingen in vier verschillende continenten. Met het samengaan met Air France gaat voor KLM in 2003 een nieuw tijdperk in. Door de jaren heen hebben beide partners de nodige autonomie behouden. Tijd voor een stand van zaken met Harm Kreulen (HK, 34 jaar in dienst bij KLM), Directeur KLM Nederland en Nabil Baccouche (NB), de nieuwe Country Sales Director Air France-KLM België en Luxemburg.

 

Verder lezen? Lire la suite?

De rest van dit artikel is enkel zichtbaar voor abonnementhouders van Travel Magazine. La suite de cet article n’est disponible que pour les abonnés de Travel Magazine.

Word Travel Magazine abonnee of login met een bestaand account. Abonnez-vous à Travel Magazine ou connectez-vous.

Bekijk onze abonnementen

Consultez nos abonnements

Comments