Cruise

Celebrity Cruises werkt samen met Gwyneth Paltrow’s goop

Celebrity Cruises sloot een samenwerking af met goop, het lifestylemerk van actrice Gwyneth Paltrow. Samen organiseren ze deze zomer het eerste Goop at Sea-event aan boord van Celebrity Apex in de Middellandse Zee. De filmster zal op 26 augustus in Barcelona zelf inschepen voor een elfnachtencruise aan boord van het nieuwste schip van Celebrity Cruises. Gwyneth Paltrow startte goop in 2008 als blog met reistips en voedingsadvies. De blog is intussen uitgegroeid tot een lifestylemerk dat onder meer schoonheidsproducten, kleding en accessoires verkoopt. Aan boord van Celebrity Edge zal Gwyneth Paltrow samen met goop’s chief content officer voor de suitegasten een hele dag lang chats en sessies houden over het lichaam, de geest en de ziel. Gasten die deelnemen aan het event (kostprijs $ 750) ontvangen aan boord een reeks voordelen. “Het partnership met Celebrity Cruises zal ons toelaten goop bij een nieuw publiek en onze lezers te brengen. Het DNA van goop is gebaseerd op nieuwsgierigheid en die eigenschap vormt een essentieel component van het reizen. Met Goop at Sea willen we die avontuurlijke ingesteldheid tot leven brengen tijdens een reeks transformationele belevingen onder leiding van enkele van onze wellnessbeoefenaars en healers”, aldus Gwyneth Paltrow, CEO en oprichter van Goop. Meer info op celebritycruises.com/goopatsea. Gwyneth Paltrow scheepte begin 2019 al in op de Celebrity Edge in de Caraïben en spreekt vol lof over de rederij. Lees het artikel op haar website goop.com.

© foto Celebrity Cruises

Comments