Coverinterview

“ABTO in hogere versnelling” – Luc Coussement & Pierre Fivet

“De groeijaren van ABTO 2.0 zijn begonnen!”

Een herboren ABTO wil in de jaren die komen een duidelijke spiegel van het Belgische reisgedrag voorhouden aan de hele Belgische reisindustrie. ABTO wordt klaargestoomd om straks ABTO-partners in haar rangen op te nemen en zo haar leden te versterken. Het team dat aan deze ingrijpende en innovatieve veranderingen werkt, wordt geleid en gestimuleerd door voorzitter Luc Coussement (52), het bestuurslid Pierre Fivet (59) en de voltallige ABTO Board. De komst van GfK, dat een meer dan waardige opvolger van WES wil zijn, is op zijn minst opmerkelijk te noemen en is een bijzonder belangrijke pijler waarop een groot deel van de groeistrategie is gebaseerd. Travel Magazine (TM) vroeg tekst en uitleg aan Luc Coussement (LC) die zich ontfermt over het strategische en tactische luik en Pierre Fivet (PF) die zich voor minstens 100 procent op het belangrijk onderdeel marktonderzoek heeft gestort.

 

Verder lezen? Lire la suite?

De rest van dit artikel is enkel zichtbaar voor abonnementhouders van Travel Magazine. La suite de cet article n’est disponible que pour les abonnés de Travel Magazine.

Word Travel Magazine abonnee of login met een bestaand account. Abonnez-vous à Travel Magazine ou connectez-vous.

Bekijk onze abonnementen

Consultez nos abonnements

Comments